نهاد جوانان فعال افغان

محیط زیست پاک - جامعه سالم

نهاد جوانان فعال افغان

محیط زیست پاک - جامعه سالم

انگیزه اساسی

هدف از ایجاد این نهاد اینست تا شهروندان کشور را در رابطه به حفظ محیط زیست و خطرات ناشی از آلودگی های آن آگاه ساخته و مشوق آنها در سهم گیری بخاطر بیرون رفت این مشکلات باشد.

جوانان فعال افغان افغان در پهلوی سایرارگان های زیربط در راستای بهبود یک محیط زیست صحی و سالم و ایجاد مفکوره و بیداری شعوری جامعه در رابطه به این اصل که هر فرد این جامعه حق دارد تا از یک محیط زیست صحی و سالم مستفید گردیده و در آن حیات ببرد ; فعالیت مینماید.

از اینکه محیط زیست صحی جز از زیبائی های طبیعت شمرده میشود و این طبیعت است که بدون توجه برنگ, نژاد , زبان, قوم و قبیله ما را جهت بقاء حیات و زیست بهتر یاری رسانیده و زمینه بهتر زندگی را در یک فضای پاک و صحی بدون از آلودگی و کثافات برای ما مهیا میسازد. پس بیائید همه ما این زیبائی را دوست داشته و از آن لذت ببریم زیرا این زیبائی از آن ماست و حفاظت از آن بر همه ما تعلق میگیرد.

جوانان فعال افغان در نهایت امر از تمام شهروندان کشور , جوانان با احساس و محصلان عزیز میخواهد تا با این نهاد پیوسته و با سهم گیری فعالانه خویش در ایجاد و حفظ یک محیط زیست سالم و پاک در سطح دانشگاه ها, منطقه و جامعه کوشیده دین وجدانی و ایمانی خودرا ادانمایم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ahmad Farid Hamdard 1387/06/04 ساعت 06:33 ب.ظ

That is a very good idea ro bring the active youths together and make them to use thier talents in the way of thier relegion and thier country and use thier lives in its proper way.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد